Szanowni Państwo,
od 15.04.2025 r. wszystkie transakcje zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na Państwa rachunkach.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
1. Mogą Państwo otrzymać wiadomości – SMS lub push z aplikacji „Nasz Bank” o następującej treści:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu takiej wiadomości prosimy o niezwłoczny kontakt z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.
Informujemy, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Państwu pomocy i odpowiedzą na pytania pod numerami telefonów:
Przypominamy również, że transakcje kartowe są już monitorowane na tych samych zasadach.