linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Zwiększamy cyberbezpieczeństwo – rozszerzamy usługę FDS –

Zwiększamy cyberbezpieczeństwo – rozszerzamy usługę FDS

Szanowni Państwo,

od 15.04.2025 r. wszystkie transakcje zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.

Co to oznacza?

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na Państwa rachunkach.

W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

1. Mogą Państwo otrzymać wiadomości – SMS lub push z aplikacji „Nasz Bank” o następującej treści:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 „Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 Nadawcą wiadomości będzie „SGB”. 

2. Po otrzymaniu takiej wiadomości prosimy o niezwłoczny kontakt z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.

Informujemy, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Państwu pomocy i odpowiedzą na pytania pod numerami telefonów:

Przypominamy również, że transakcje kartowe są już monitorowane na tych samych zasadach.