W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmianę w funkcjonowaniu aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Zmniejszyliśmy maksymalny limit dzienny dla wszystkich transakcji BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank do 2 000 zł.
Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach usługi BLIK wynosi łącznie 2 000 zł dziennie.
Obecnie obowiązujące limity kwotowe w ramach usługi BLIK:
• transakcje gotówkowe (wypłata w bankomacie) – 500 zł,
• transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe (w sklepie stacjonarnym i Internecie) – 500 zł.
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić poprzez bankowość internetową w ustawieniach usługi BLIK do wysokości limitu maksymalnego.
UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.