Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji Finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do reprezentowania Beneficjenta. W zależności od sytuacji są to:
Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (zob. 2.2.3.1 Procedura) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu
W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia Dokumentów przez Beneficjentów.
Dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta
Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:
Z poważaniem
Bank Spółdzielczy w Koninie
Mając na uwadze nadzwyczajne okoliczności związane z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, która czasowo może wpłynąć na sytuację finansową naszych Kredytobiorców, Bank Spółdzielczy w Koninie udostępnił możliwość wnioskowania o czasowe odroczenie płatności rat kredytowych nawet do 6 miesięcy.
Możliwość zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia spłaty kredytu sytuacją spowodowaną epidemią.
Bank podejmie decyzję o zawieszeniu spłaty kredytu na podstawie wniosku złożonego w formie elektronicznej (skan) za pośrednictwem poczty elektronicznej – poprzez wysłanie wniosku na adres: wsparciedlakredytobiorcow@bskonin.pl
Szczegółowe informacje przedstawią Państwu pracownicy naszych placówek, którzy skontaktują się z Państwem po otrzymaniu wypełnionego wniosku.
Klient Indywidualny
przesyła wniosek:
Wniosek dotyczący zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych – Klient Indywidualny (pdf)
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy (pdf) czytaj więcej
Klient Instytucjonalny
dołącza do wniosku informację wg stanu na 31 grudnia 2019 roku odpowiednią do rodzaju prowadzonej księgowości i zaangażowania klienta w Banku (wraz z podmiotami powiązanymi) oraz dane finansowe.
Wniosek dotyczący zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych – Klient Instytucjonalny (pdf)
Uproszczone formy księgowości:
Informacja uproszczona księgowość do 1 mln PLN zaangażowania (pdf)
Informacja uproszczona księgowość powyżej 1 mln PLN zaangażowania (pdf)
Do informacji należy dołączyć: książkę przychodów i rozchodów (jeśli prowadzona) na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane.
Pełna księgowość:
Informacja pełna księgowość do 1 mln PLN zaangażowania(pdf)
Informacja pełna księgowość powyżej 1 mln PLN zaangażowania (pdf)
Do informacji należy dołączyć: sprawozdanie finansowe na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane.
Rolnik indywidualny:
bardzo nam zależy na zdrowiu Państwa i naszych Pracowników. W związku z aktualną sytuacją w naszym kraju i potrzebą dalszego ograniczania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa wprowadzamy zmiany godzin otwarcia naszych placówek.
Od 26.03.2020 r. do odwołania wszystkie nasze placówki czynne będą od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30 – 13.00.
Będziemy wdzięczni, jeśli ograniczą Państwo do niezbędnego minimum wizyty w Banku. Przypominamy, że wiele spraw, np. płatności za rachunki lub przelewy możecie zrealizować logując się do serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej. Gotówkę możecie natomiast wypłacać korzystając z naszych bankomatów – środki w bankomatach będą na bieżąco uzupełniane.
Ponadto informujemy, że możliwy jest kontakt telefoniczny z pracownikami Banku do godz. 15.00. pod numerami telefonów dostępnymi na stronie www.bskonin.pl.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Bank Spółdzielczy w Koninie