Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową, aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:
Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
DOBRZE DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO!