Mając na uwadze nadzwyczajne okoliczności związane z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, która czasowo może wpłynąć na sytuację finansową naszych Kredytobiorców, Bank Spółdzielczy w Koninie udostępnił możliwość wnioskowania o czasowe odroczenie płatności rat kredytowych nawet do 6 miesięcy.

Możliwość zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia spłaty kredytu sytuacją spowodowaną epidemią.

Bank podejmie decyzję o zawieszeniu spłaty kredytu na podstawie wniosku złożonego w formie elektronicznej (skan) za pośrednictwem poczty elektronicznej - poprzez wysłanie wniosku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegółowe informacje przedstawią Państwu pracownicy naszych placówek, którzy skontaktują się z Państwem po otrzymaniu wypełnionego wniosku.

Klient Indywidualny

przesyła wniosek:

Wniosek dotyczący zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych - Klient Indywidualny (pdf)
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy (pdf) czytaj więcej

Klient Instytucjonalny

dołącza do wniosku informację wg stanu na 31 grudnia 2019 roku odpowiednią do rodzaju prowadzonej księgowości i zaangażowania klienta w Banku (wraz z podmiotami powiązanymi) oraz dane finansowe.
Wniosek dotyczący zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych - Klient Instytucjonalny (pdf)

Uproszczone formy księgowości:
Informacja uproszczona księgowość do 1 mln PLN zaangażowania (pdf)
Informacja uproszczona księgowość powyżej 1 mln PLN zaangażowania (pdf)

Do informacji należy dołączyć: książkę przychodów i rozchodów (jeśli prowadzona) na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane.

Pełna księgowość:
Informacja pełna księgowość do 1 mln PLN zaangażowania (pdf)
Informacja pełna księgowość powyżej 1 mln PLN zaangażowania (pdf)

Do informacji należy dołączyć: sprawozdanie finansowe na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane.

Rolnik indywidualny:
Informacja o gospodarstwie rolnym (pdf)