Oferta dla Klientów Indywidualnych
Klienci Indywidualni
Oferta dla Klientów Indywidualnych
Klienci Indywidualni
Oferta dla Firm i instytucji
Firmy i Instytucje
Oferta dla Firm i instytucji
Firmy i Instytucje

Szanowni Państwo,

dostosowując się do zmian wynikających z dyrektywy PSD2 odnośnie silnego uwierzytelniania klienta, uprzejmie informujemy, iż od dnia 14 września 2019 r. wprowadzamy zmiany w sposobie logowania do Internet Bankingu oraz w sposobie autoryzacji transakcji. Dodatkowo, mając na uwadze Państwa wygodę, uruchomiliśmy nową aplikację mobilną Nasz Bank.

 

Na czym polegają zmiany w logowaniu?

Klienci Indywidualni

Firmy i Instytucje

Na czym polegają zmiany w autoryzacji transakcji?

Klienci Indywidualni

Firmy i Instytucje

 

Jaka jest funkcjonalność Aplikacji mobilnej Nasz Bank?

Pozostałe zmiany:

Płatności kartą

Zwiększamy również bezpieczeństwo płatności kartą podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Możemy poprosić Cię, abyś potwierdził kodem PIN również transakcje poniżej 50 zł.